Pořadu A dost! fandíme.
Nedokázali bychom se radovat z odvedené práce, pokud by to někoho poškozovalo.  Snažíme se dávat takové nabídky, jaké bychom sami rádi dostávali. Upřímné, čestné a spravedlivé.
 
Chceme, aby nákup u nás, byl výsledkem čistě vědomého rozhodnutí, se všemi dostupnými informacemi. Nikoliv tahem manipulace a intrik. Ani devítkové ceny nemáme.
Nadměrné obaly?
I přesto, že na balení výrobků nemáme vliv, snažíme se i výrobce nasměrovat, pokud jdou špatným směrem. Většinou funguje karma, že výrobce, který balení i přes nátlak prodejců nezmenší a hraje si na velký a všeznalý korporát, tak je hňup a jeho výrobky se přestanou prodávat, nehledě na balení. Škoda že to tak neplatí všude.
Většina našich výrobků má minimální papírovou krabičku a to ještě s průhledem, abys dobře viděl, co si kupujete. Frisbíčka jsou nahé, tedy bez balení, stejně tak spousta Travel věcí, karet. 
Na druhé straně - Yomega Monkey Knuckless má na tyto dvě kuličky obal velký skoro 2 litry. Zasílá nám jej rozložený, stejně tak jej můžeme zaslat i my (uvedeno u výrobku)
Zboží s neuvedeým výrobcem a čínské šmejdy:
Tady máme štěstí. Každý výrobce produktů, které máme, je na své výrobky tak hrdý, že se uvádí, kde to jen jde. Tím, že sami výrobky používáme, jsme hrdí na jejich výběr, si nedovolíme vzít cokoliv pochybného. Z každého produktu můžeš kliknout na námi psanou stránku o výrobci, kde se dozvíte nejen původ, ale i filosofii firmy, která ti může náku potvrdit, či vyvrátit.
Reklamace:
Reklamací máme minimum, v šíření znalostí a zastavení šířených nesmyslů, reagujeme i zde.
Ve zkratce: Pokud je výrobek špatný, je už jedno, kdo to výrobci zpět pošle, reklamaci vezmem. Pokud sis však zničil výrobek sám (nešikovností, špatným používáním), a chtěl si nový, reklamace bývá zamítnutá. Ať už námi, nebo výrobcem. 
Máme výtažek i v obchodních podmínkách, ale ještě jednou v návaznosti na seriál:
  1. Záruční list nepoužíváme, stačí vám účtenka, faktura někdy jen úsměv na pobočce. Ano, co se dá opravit na pobočce, opravujeme všem i bez ověření. Reklamací máme díky dobře zvoleným výrobků naštěstí minimum. Záruka platí 24 měsíců soukromým spotřebitelům (a 12 měsíců firemním zákazníkům). 
  2. Krabice nejsou potřeba! Stačí věc samotná. Navíc, některé výrobky obal ani nemají, jsou nahaté - více o obalech více
  3. Reklamaci nám můžeš podat na naší pobočce v Brně (je to naše jediná), nebo zaslat poštou na adresu sídla (Posílej doporučeně! Balík příjímáme a reklamaci vyřídíme, ale pokud by pošta balík ztratila/ukradla, my se budeme akorát hádat, že jsem nic nepřijal, ty nic neposlal a bude to blbý…)
  4. Evropská/mezinárodní záruka - nic takového u výrobků bohužel není, ale ani to tak nikde neinzerujeme. 
Stává se nám:
// Jsme jen lidé a občas se nám stane, že na webu máme chybně skladem i to se dnes vyprodalo na pobočce např. Může jít i o technickou chybu, kdy produkt koupí 2 lidé současně. 
Víme, že jste si při objednání rádi odšrtli a voláním, že něco není dostupné tuto kapitolu neradi otevíráte, proto se snažíme vždy vyhovět. I za výběr jiné barvy se snažíme dávat dárek, slevu, nebo nabídneme dražší variantu za cenu té objednané, tedy nic nedoplácíte. 

Recently Viewed

No products
2017 © fyft