Nová série Game of KEN (2024)

Franta Mars v roli moderátora, dva kendama hráči z naší komunity a porovnání jejich kendama skillu v napínavé Game of KEN - to je naše nová série, kterou už nyní najdeš na FYFT YouTube!

V každém díle si Franta vybere dva hráče, kteří se proti sobě v tomto náročném klání postaví. Připrav se na napínavé souboje plné dovedností, kreativity a soutěživosti, které tě zaručeně pohltí! 

Každý první den v měsíci se můžeš těšit na nové video, tak nám hoď odběr na náš FYFT YouTube, ať to neprošvihneš. Pokud jsi v tomhle koníčku nováček, rádi ti pravidla Game of KEN vysvětlíme níže v článku.

Nejnovější díl S01E05 - Petr vs Martin

Game of Ken S01E04 - Gabriel vs Martin

 

Game of Ken S01E03 - Kryštof vs Jarek

Game of Ken S01E02 - Fíla vs Kryštof

 Game of Ken S01E01 - Petr vs Jáchym

  

Pravidla Game of KEN

Game of ken je asi nejčastější způsob porovnání sil v kendamě mezi kamarády. Tenhle přátelský battle je skvělý v tom, že si rozšíříš obzory a naučíš se díky tomu spoustu nových triků, nebo si naopak natrénuješ ty, na které zapomínáš. Na úplném začátku se rozhoduje, kdo bude zadávat trik jako první. Můžete si dát klasiku kámen, nůžky, papír. Další možností je roztočit kendamu a na koho bude ukazovat spike, ten začíná. Nejčastější variantou je nechat rozhodnutí na vašem skillu, a to pomocí earthturnů – kdo jich udělá víc v řadě, zadává trik.

Pravidla jsou jednoduchá: jeden zahraje trik a tím ho zadá protihráči, pokud se mu to nepovede napoprvé, zadává protihráč. Protihráč má po zadání dva pokusy na zopakování zadaného triku. Pokud se mu to nepovede, získává písmeno. Písmena jsou celkem tři (K, E, N – proto Game of ken) a kdo je získá první, ten prohrál. Pokud už je prohra na dosah a hrozí ti získání posledního písmena, máš na opakování triku tři pokusy. 

V této variantě Game of KEN mohou hráči využít pravidlo PROVE - česky: dokaž to. Protihráč, který má zopakovat zadaný trik může jednou za hru vyzvat soupeře na Prove. Ten musí již zadaný trik znovu zopakovat na první pokus. Pokud jej zopakuje, soupeř dostane písmenko, pokud ne, soupeř písmenko nezískává a hraje se dál jakoby se nic nestalo. Nejčastěji Prove hráči využívají na konci hry, když už jim hrozí po 3 pokusech, že získají písmenko N.